تماشای طاهر را از دست ندهید

تماشای طاهر را از دست ندهید دست و هنر: هفتصد و هفتادمین شب از شب های مجله‌ی بخارا با همکاری انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند، به نمایش و نقد و بررسی فیلم «طاهر» به کارگردانی امیرمسعود حسینی اختصاص دارد.


به گزارش دست و هنر به نقل از ایسنا، این جلسه در ساعت پنج بعدازظهر چهارشنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۳ در تالار استاد جلیل شهناز خانة هنرمندان ایران برگزار می گردد.
در متن خبر ارسالی از طرف مجله بخارا آمده است: «پرداختن به احوال و زندگی باباطاهر بهانه ای بود یا شاید بستری برای نگاه کردن باردیگر به تاریخ. مستند «طاهر» از این جستجو بیرون آمد و ساخته شد. استاد پرویز اذکایی فروردین سال قبل از بین ما رفت. کارگردان فیلم مستند «طاهر» به او و آثار او مدیون است و این نمایش را به خاطره‌ی زنده یاد استاد پرویز اذکایی تقدیم کرده است.
امیرمسعود حسینی چندین کار باارزش در کارنامة خود دارد، ازجمله فیلم مستند «سنگ صبور» (۱۳۸۸)، مستند «کوهستان پاک و ایمن» (۱۳۹۰)، مستند «زبان زدن به خراش کوچک سقف دهان» (۱۳۹۱) و چند کار دیگر. او همین طور مشاور کارگردان در فیلم مستند «همه چیز درباره‌ی الی» به کارگردانی وحید حسینی بود. حضور در جشنواره های ابداع و سینما حقیقت، حضور در جشن سینمای مستند ۱۴۰۰ و نامزدی در بخش پژوهش و فیلم و کارگردانی از دیگر کارهای امیرمسعود حسینی در حوزه‌ی سینمای مستند است.
در این جلسه بعد از نمایش فیلم «طاهر»، دکتر مسعود سوری، امیرمسعود حسینی، مهرداد فراهانی و علی دهباشی به نقد و بررسی فیلم خواهند پرداخت.»
خانه هنرمندان ایران در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، بوستان هنرمندان، خانه‌ی هنرمندان ایران، تالار استاد جلیل شهناز واقع است.



1403/07/10
14:11:17
124
0.0 / 5
تگهای خبر: آثار , انجمن , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
دست و هنر
dastohonar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دست و هنر محفوظ است

دست و هنر

هنر و صنایع دستی